Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Rat je na horizontu - da li je suviše kasno da se zaustavi?

Komentari (46) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 10 decembar 2015 11:43
Aleksa
Pol Krejg Roberts može da deli savete svojoj strani.
Rusija se ponaša odgovorno i tako će da bude i dalje.
Kvalifikovanje ruske politike i delovanja kao neuspeha je preuranjeno i izraz potrebe autora za isticanjem.

Rusija vodi realnu politiku u realnom svetu.

Da su zapadni centri moći sposobni da izazovu veliki i vrući rat to nije ništa novo,ali to je kao sa terorizmom koji kreiraju.
Kad se logika koja deluje na terenu prenese na vrhove piramide na Zapadu - cena uništenja protivnika je samoubistvo.

Rusija je sposobna da se brani i da napada,a priče o kolebanju Kine su zapadne puste želje.

Ko što reče Lavrov,opadanje zapadne moći će biti dugo i bolno,ali je neminovno.
Koliko će zla pri tome Zapad uspeti da izazove,
to ne možemo da znamo.

Veliki rat traje i postoje dva stabilna stanja na njegovom kraju - jedno je pobeda Ruskog Sveta i Kine,
drugo je uništenje čovečanstva.
Istina,Zapad je već izveo uništenje Evrope u prvom velikom ratu,
samo zločinci su tada bili na sigurnom...
Preporuke:
83
13
2 četvrtak, 10 decembar 2015 11:47
pomoćnik punioca
Teško da može jasnije.
Preporuke:
62
2
3 četvrtak, 10 decembar 2015 11:55
Visarion
Malo čudna logika ovog komentatora.On pravi paradikse nekoliko vrsta i oblika.U svima njima Amerika hoće rat, Rusi ga izbegavaju a ipak oni su ti koji će ga izazvati:malo ovamo malo onamo ali na to izlazi.
Rat koji je po njemu neizbežnost sumnjam da je u neposrednom izgledu.Igraju se delije ne sred zemlje Sirije.Međusobno sumnjam da smeju .Ili su potpuno ludi.Rusi im daju na znanje šta mogu bombardujući Siriju.To nije poslednja njihova mogućnost ratovanja.Nisu glupi da sve što imaju pokažu.Ali trening jeste.Odgovor Rusije na američke ratove jeste. Tek da znate šta vas sve nmože da snađe.Ameri igraju igrice.Kinezi ćute.Nisam siguran da ovaj čovek tačno vidi.Rat svetskih razmera je toliki rizik da bi samo lud državnik poverovao da može da ga nekažnjenio i bez osećanja za svetsku katastrofu vodi.Nema skloništa iz koga nikad ne moraš da iuzađeš, Narod koji izgine je kraj čovečanstva.Treći rat ne postoji.Postoji poslednji rat za ovaj ludi svet.Ivica je dostignuće naše civilizacije razuma.Pa dža ili bu
Preporuke:
45
13
4 četvrtak, 10 decembar 2015 12:16
Dragan
Amerikanci, budući agresivni, arogantni i poludeli, misle da je miroljubivost i razumnost - slabost. A da je rat na pomolu to je jasno već četvrt veka. Sa politikom koju vodi zapad a zapad je čim se oseti moćnijim ili misli da je moćniji, odmah vodio takvu politiku, kroz čitavu istoriju, bilo je jasno da se srlja u novi rat globalnih razmera. Mislio sam da bi rat mogao početi tamo negde nakon 2020, ali sa ovakvim razvojem situacije moglo bi do njega doći i ranije.

Jedino, smatram da Rusi dobro znaju šta rade i čine najbolje šta se može činiti, ali za mir su potrebne obe strane, ne može se mir osnivati samo na jednoj strani.
Preporuke:
68
0
5 četvrtak, 10 decembar 2015 12:19
teletabis
Kako stvari stoje u svetu vidi se da politikanti Zapada ne odlučuju ni o čemu već samo izvršavaju domaće zadatke i za to dobijaju apanažu. Opasnost koja raste iz dana u dan je tolika da može zbrisati celu Zemlju kao planetu.

Očito da reči ostalih realnih političara, Kine, Indije i Rusije, na Zapadu se ne shvataju ozbiljno. Zapravo i nema ko to da shvati jer su svi samo bezidejni harlekini. A kad se desi neizbežno onda je kasno za sve.
Preporuke:
49
1
6 četvrtak, 10 decembar 2015 12:50
...
@Aleksa

Covek nikome nije delio nikakve savete niti pametovao nego je samo zabrinut i uplasen jer ludaci u Vasingtonu ne prezu od najgoreg scenarija.

Vi to nesto kao pokusavate da budete veci Rus os Rusa samih?...Ili mi se cini.

Inace sjajna analiza jednog od retkih razumnih glasova sa zapada.
Preporuke:
70
6
7 četvrtak, 10 decembar 2015 13:24
Aleksa
za "tri tačke"

u analizi PKR ima elemenata - šta bih ja učinio da sam...
ali nije.

šta je to novo i sjajno, šta unosi ta analiza?
možda to da je sa Zapada?

slažem se
da je opisivanje stvarnosti
i dijagonoza delovanja Zapada pravilna.

pitanje je kakav uticaj pogledi PKR mogu da imaju na Zapadu?

ne brinite za mene.
izgleda da to vas nešto svrbi,
samo šta?
Preporuke:
14
26
8 četvrtak, 10 decembar 2015 13:29
Cviko
@... jednog od retkih razumnih glasova sa zapada.
Amerikanac je Amerikanac. Samo je pitanje, da li je ovaj Amerikanac štap ili šargarepa?
Preporuke:
17
24
9 četvrtak, 10 decembar 2015 14:19
Kuvar Brodski
Dobar tekst, preventivan i upozoravajući. U tom smislu osećam nameru autora da istakne najcrnji mogući scenario. Paradoks do kojeg je došao je logički potpuno potkovan. Nema mesta komentarima koji izmišljaju lošu nameru ili neznanje autora. Poštovanje za profesora koji pomaže u raskrinkavanju srebreničke igre.
Preporuke:
54
2
10 četvrtak, 10 decembar 2015 14:41
Brane
RF ima školovan i obrazovan tim na čelu države i svi vole svoju Rusiju. Nema ovog časa nepromišljenih poteza...nervoza je očigledna na veoma podli potez Turske - klasična sačekuša i rušenje ruskog borbenog aviona. Turska je ovim činom stala na stranu terorista - kao država i to je ono što ceo svet vidi i što nije dobro za civilizaciju. Imperija pak jasno stavlja do znanja da želi pičvajze ovde-onde kako bi gradili ''jednu kasarnu'' za ceo svet i prigrabili resurse.

Konačno- imperija je udarila u zid i to kakav zid.Mali porobljeni narodi očekuju svitanje slobode od istoka i to će se desiti. Očkuju od Putina da spašava dušu običnog naroda...Okupacionim upravnicima je odzvonilo - razbežaće se uskoro jer je strah karakter izdajnika.
Preporuke:
58
4
11 četvrtak, 10 decembar 2015 16:02
Boško
Na kraju smo došli do paradoksa da ruska odlučnost da izbegne rat vodi direktno u rat.
Sa bandom divljih kauboja ("seljačina" "čoban") ne može se popuštanjem doći do rešenja.

Kaubojska banda se osilila jer nikada nije povela rat protiv sebi ravnog ili jačeg protivnika. U drugom svetskom ratu udružene snage "zapadnih saveznika" nisu doprinele do pada nacističke nemačke nego Ruska armija.

Kaubojska banda napada samo manje i slabije od sebe.

Zbog buke i galame koje prave primitivni kauboji, svi previđaju perfidnost "kolevke svog zla" "civilizovane (sada nemačke) evrope" nastale na slavi kolonijalnih i imperijalnih država koje su ubijale i pljačkale širom sveta, dok se "kaubojska nacija" tek formirala od evropskog šljama koji je iz evrope "naselio" ameriku i ubio sve domoroce (isto se desilo Srbima na Kosovu od šiptara)

Rusija će ili voditi rat na teritoriji evrope i SAD ili na svojoj jer "zapadna civilizacija" će ili opljačkati Rusiju ili će nestati...
Preporuke:
40
6
12 četvrtak, 10 decembar 2015 16:43
Reddy
Svima je jasno da pri sudbinskom nuklearnom sukobu nema pobednika i pobeđenih. No, nešto se ovde mora shvatiti. Nuklearni sukob je moguć jedino na međudržavnom nivou ili između grupe država. A rat koji eventualno sledi jedva da će biti takvog karaktera. Zašto? Usled odnosa klasnih snaga! Današnja kriza odnosa među državama u sudbinskom smislu reflektuje društvene odnose u pojedinim državama, eventualno na regionalnom pa i na globalnom nivou. Dakle, prvenstveno se prelama kroz formu međudržavnog ili blokovskog suprotstavljanja. No, to nije i zadata nužnost. Sukobi se na međunarodnom planu sve više transformišu kroz prizmu ekonomskih i socijalnih sukoba. To je ono gde će se, zapravo, i rešavati ishod tog budućeg rata, koji će, itekako, imati dimenziju i značaj svetskog sukoba. Takav sukob obično startuje međudržavnim incidentima ali se relativno brzo pretapa i okreće protiv vladajućih struktura. I tu je šansa da se rat spreči ili na vreme obuzda, u najmanju ruku, već započet,zaustavi.
Preporuke:
17
10
13 četvrtak, 10 decembar 2015 18:19
Dijapazon
Roberts vrlo dobro razume taktiku i strategiju Imperije koja je stvorena u globalnom sukobu na polovini dvadesetog veka i takav sukob vidi kao izvoriste snage i progresa.

Za razliku od Imperije, Evropa i Rusija vojni sukob sagledavaju realno, jer Imperija, za razliku od njih nikada prakticno i nije dozivela rat na svojoj teritoriji, narocito ne nuklearni rat, o kome ju je Putin pre par dana ozbiljno opomenuo.

Da li ce kauboji realno shvatiti opomenu, ili ce po obicaju nastaviti svoju samouverenu bahatu politiku ostaje da se vidi, ali jedno je sigurno, oni su potpirivanjem muslimanskog fundametalizma pokrenuli jedan proces koji samo cev i cizma mogu da zaustave.
Preporuke:
38
0
14 četvrtak, 10 decembar 2015 23:49
...
@Aleksa

Ma ne svrbi me nista prijatelju,cak mislim da smo na veoma slicnoj talasnoj duzini kad je majka Rusija u pitanju tj na istoj smo strani.

Jedino me spopadne alergija kada vidim da neko ko nije Rus hoce da bude veci Rus i to me podseca na tipicnu osobinu nas Srba a to je da uvek hocemo da budemo veci Jevropljani od Evropljana,veci Englezi od Engleza,bolji Nemci od Nemaca i konacno veci katolici od Pape onog itd itd...

Siguran sam da sam pogresio kada ste Vi u pitanju.

Srdacan pozdrav.
Preporuke:
10
4
15 četvrtak, 10 decembar 2015 23:57
Jovan
Odličan tekst.
Preporuke:
17
1
16 petak, 11 decembar 2015 06:07
Reddy
Vrlo su čudna, u najmanju ruku, današnja istupanja nekada prononsiranih pristalica reganomike kao što je i sam Pol Kreg Roberts čiju sam knjigu na engleskom i sam imao prilike da pročitam a sve u vreme kada se ova doktrina slavila kao izrazito konzervativan i ekstremno imperijalan obrazac ponašanja u politici i međunarodnim odnosima. Ako je Pol Kreg Roberts u to vreme /početak osamdesetih prošlog veka/ bio u samom vrhu Departmana za finansije onda to svakako mora izazvati pojačanu pažnju u sadašnjem trenutku kada on u, ideološkom smislu, potpuno obrće ćurak naopako. A budući da je u pitanju osoba iz miljea "izabranih Anglosaksonaca" prirodna je sumnja u sve ono što on danas saopštava. Viđenje mu je fatalističko ali je ovde interesantno kako se ono može tumačiti i šta, eventualno, tome može biti uzrok? Naknadna spoznaja, filosofska pronicljivost ili, pak, začudna anglosaksonska diplomatska dijalektičnost a sve u okviru poznatog "računajućeg mišljenja" zapadnog čoveka opasnih namera.
Preporuke:
18
9
17 petak, 11 decembar 2015 09:32
Aleksa
za "tri tačke"
srdačan pozdrav
Preporuke:
5
1
18 petak, 11 decembar 2015 13:18
JAroslav
PRavo je zadovoljstvo čitati NSPM i poneke komentare. Novinarsko nebo nad Srbijom je tamno osim zvezde NSPM. Drugi portali su mrak a komentare ostavljaju zombji kojimaa je propaganda ipsrala mozak. Sloboda više ne postoji, postoji samo korist ili u našem slučaju sendvič ili čak ni to ... samo obećanje o eldoradu.
Preporuke:
11
1
19 petak, 11 decembar 2015 20:37
Da, sve zavisi od Evrope
Situacija uzasno podseca na onu pred pocetak Prvog i Drugog svetskog rata. Ovaj put sve je jos vise "uznapredovalo", od propagande, do naoruzanja...Ovi preko bare su "unapredili" i druge taktike, od starorimske("Zavadi pa vladaj"), do otomanske (blokiraj neprijatelja i cekaj, iscrpljuj ga).Nemacka(Merkel), kao i pred WWII, najveci saveznik prekobarskih jastrebova i u tom smislu je njeno nagomilavanje vojno sposobnih muskaraca sa Bliskog Istoka sa sve "ubacenim" teroristima, koji ce u jednom momentu da budu ucenjeni od Nemacke i poslani na front protiv Rusije.Francuska pasivna,Istocna Evropa "zavedena",Srbi nejedinstveni i neorganizovani, Hrvati i muslimani vec spremni,a Englezi se prave Englezi kao i pred WWII."Uvod", tj. pocetak je takodje unapredjen i primenjen protiv Srbije i Srba u BiH:iscrpljivanje ekonomskom blokadom, pa zona zabranjenog leta pa moratorijum na naoruzavanje (francuski mistrali), pa sitne provokacije, pa zapad kao mirovni medijator, pa zabrana upotrbe nuk. oruzja..
Preporuke:
10
0
20 subota, 12 decembar 2015 11:29
srpska sarma, a može i pasulj@ o P.K. Robertsu i srpskoj internet polemičarskoj zajednici, "ljutitoj i zavađenoj"
Uprkos svim slabostima& ograničenjima izvrstan tekst! Drugo, P.K. Roberts je PRE SVEGA američki patriota, tek onda ideološki opredeljen!? To znači da je njemu JASNO da je PRAVAC kuda se Amerika uputila zapravo ĆORSOKAK, i da ne vodi, kao u slučaju britanskog PRIZNANjA da je NjIHOVO PROŠLO i prešaltovanja na Komonvelt, u neku vrstu ČASNOG izvlačenja, već SAMO i JEDINO u BORBU do SAMOG KRAJA, po svemu sudeći TUĐIM RUKAMA!? No, P.K. Roberts, kao čovek koji POZNAJE sve "klavijature moći" DOBRO ZNA OGRANIČENjA zapadnog SISTEMA MOĆI i zna da je REALNA GRANICA PREĐENA i da je DRUGO "REŠENjE" borbe DO SAMOG KRAJA praktično SMRT Amerike i to ga BOLI! Zato se zalaže za KOMPROMIS sa Rusima& Kinezima, da bi Amerika dobila "pravo" za "DRUGO POLUVREME", ovako on ZNA da Amerika ide SAMO u PROPAST! To je osnovna poenta P.K. Robertsovog teksta! Drugo, a što je prvo, u nizu tekstova američki antropolog Greber analizira ZAŠTO je Amerika NAPUSTILA koncept TEHNOLOŠKOG NAPRETKA i njemu pretpostavila GLOBALIZACIJU!
Preporuke:
11
8
21 subota, 12 decembar 2015 11:37
srpska sarma, a može i pasulj@ o P.K. Robertsu i srpskoj internet polemičarskoj zajednici, "ljutitoj i zavađenoj", nastavak
Tako u tekstu (srpski prevod& link) "Zašto nije bilo treće tehnološke revolucije?" (http://bif.rs/2013/06/grber-zasto-nije-bilo-trece-tehnoloske-revolucije/) ističe da je negde ranih 1980-tih načinjen IZBOR od strane američke elite da se NE IDE na TEHNOLOŠKO TAKMIČENjE sa Sovjetima, već samo na RECIKLIRANjE postojećih tehnologija i GLOBALIZACIJU tih tehnologija u cilju MAKSIMIZACIJE profita zbog JEFTINE RADNE SNAGE!? Po Greberu, Ameri su tako stekli PREĆUTNE SAVEZNIKE (pre svega Kinu, ali i PRETEŽNI deo islamskog sveta), što im je uz pomoć nekoliko ŠTOSEVA (od kojih su "Ratovi zvezda" bili najefektniji) omogućilo da POBEDE u hladnom ratu!? Tu analizu Greber započinje sledećim rečima: "Sredinom prošlog veka činilo se da je tempo tehnološkog napretka nezaustavljiv, a onda je usledilo zatišje. Za razliku od naših roditelja i roditelja naših roditelja koji su živeli u vreme u kojem se svet naučne fantastike ogromnom brzinom selio u realan život, naša generacija reciklira tehnološka otkrića..."
Preporuke:
9
7
22 subota, 12 decembar 2015 11:47
srpska sarma, a može i pasulj@ o P.K. Robertsu i srpskoj internet polemičarskoj zajednici, "ljutitoj i zavađenoj", drugi nastavak
(nastavak) "... naša generacija reciklira tehnološka otkrića iz prošlog vremena. Zašto danas ne putujemo na Mesec, zašto nemamo kolonije na Marsu, univerzalne analizatore zdravstvenog stanja?" U pomenutom prvom tekstu iz serije na opisanu temu Greber analizira antropološki kontekst OBEĆANIH, a NEISPUNjENIH tehnoloških proboja i u sledećim redovima daje PORAZNU KRITIKU svega što se desilo 1970-tih i ranih 1980-tih: "... stalno sam razmišljao o tome kako bi publika iz pedesetih bia impresionirana da može da vidi šta danas imamo na raspolaganju, a onda sam zastao i rekao sebi „Zapravo, ne. Oni uopšte ne bi bili impresioniran, zar ne? Oni su mislili da ćemo mi danas u realnom životu raditi ono što su oni tada gledali. Nisu mislili da ćemo mi do danas imati samo sofisticiranija sredstva za simulaciju.” Ta poslednja reč – simulacija – je ključ. Tehnologije koje su se razvile od sedamdesetih godina uglavnom ili medicinske ili informacione tehnologije su uglavnom, tehnologije simulacije... "
Preporuke:
9
7
23 subota, 12 decembar 2015 11:53
srpska sarma, a može i pasulj@ o P.K. Robertsu i srpskoj internet polemičarskoj zajednici, "ljutitoj i zavađenoj", treći nastavak
"...Postmoderni senzibilitet, osećaj da smo nekako ušli u jedno novo istorijsko razdoblje u kome razumemo da se više ništa novo neće događati, da su velike istorijske priče o napretku i oslobađanju bile besmislene, da je sve dosad bilo simulacija, ironično ponavljanje, fragmentacija i pačvork svega i svačega već viđenog, sve to ima smisla u tehnološkom okruženju u kojem su jedini pomaci oni koje je najlakše stvoriti, prenositi i čije je virtualne projekcije stvari koje su već postojale ili koje nikada neće postojati, kako smo već shvatili, moguće preurediti... Sigurno, ako smo bili na odmoru u kupolama na Marsu ili bi hodali unaokolo sa nuklearnim elektranama koje uz pomoć fisije proizvode energiju ili telekinetičkim čitačima misli niko nikada ne bi govorio na ovakav način (postmodernistički). Period postmoderne je bio očajnički način da se suočimo sa onim ono što bi inače mogli osetiti samo kao gorko razočaranje i preobući ga tako da izgleda kao nešto uzbudljivo, epohalno, i novo."
Preporuke:
9
6
24 subota, 12 decembar 2015 12:00
srpska sarma, a može i pasulj@ o P.K. Robertsu i srpskoj internet polemičarskoj zajednici, "ljutitoj i zavađenoj", četvrti nastavak
Toliko Greber u prvom iz serije od 6 tekstova. (Ostale ćete lako naći kada otvorite prvi tekst) Iz ovog teksta je jasno da su se ELITE Zapada rešile da njihovog sovjetskog ARHIneprijatelja SLOME ILUZIJAMA, pri čemu su tako ZADOBILI i PREĆUTNE saveznike, a i zaludeli SOPSTVENO stanovništvo, kao i narode tampon zone ili prisilne saveznike Sovjeta. Ergo, BLEFIRALI su u STAROM DOBROM ANGLOSAKSONSKOM MANIRU, jer Dok Holidej (inače DESNA ruka američkog MITSKOG junaka Vajata Erpa, oličenja AMERIČKOG shvatanja PRAVDE!), pored toga što je dobar lekar (ergo UČENjAK!) i sjajan revolveraš, pre svega je KOCKAR, a uzgred budi rečeno i TEŽAK BOLESNIK (tuberan!). No, neprijatelja nisu OBEZORUŽALI, nego slavodobitno PROGLASILI "kraj istorije", tj. "zaspali su na veslima", kako jednom se lucisdno izrazi Tojnbi!? Taj karatk period OPIJENOSTI Amerike, omogućio je Rusima, a i Kinezima da u POTPUNOSTI PREOBRAZE njihova društva u smislu REALNE EKONOMIJE i ŽIVOTA i tako upute JOŠ JEDAN, KONAČAN IZAZOV Americi!
Preporuke:
7
7
25 subota, 12 decembar 2015 12:09
srpska sarma, a može i pasulj@ o P.K. Robertsu i srpskoj internet polemičarskoj zajednici, "ljutitoj i zavađenoj", još malo pa...
Ovo što vidimo sad predstavlja zapravo samo NIZ VRLO UPEČATLjIVIH američkih BLEFOVA (tipa šatro "JAKE" karte, ali POGREŠNE "boje"!), dok Rusi vrlo smotreno upućuju niz PRECIZNIH poteza OGRANIČENE JAČINE, ali PROBOJNOG dejstva (poput kratkih aperkata u boksu ili relativno "slabe" karte, ali PRAVE "boje"!), čime postižu MAKSIMALNI EFEKAT! No, Ameri ne bi bili Ameri, pa tako P.K. Roberts POZIVA Ruse da PRISAJEDINE Donbas sebi (čime bi u potpunosti ODBILI EU od sebe!), našta ODGOVORNI Rusi NEĆE PRISTATI, već će samo u jednom trenutku PRIZNATI dotične republike kao ENTITETE i RATUJUĆU STRANU, što oni VEĆ JESU (saglasno Minskim sporazumima!), posle čega će slediti njihovo DO-ORUŽAVANjE, radi ZAVRŠNOG MARŠA na Kijev i Lavov od cirka 2-3 nedelje! Baš kao što SMOTREN BOKSER protivnika VRLO DUGO ISCRPLjUJE nizom KRATKIH, ali UBITAČNIH APERKATA, dok ne zada jedan ZAVRŠNI UDARAC i ne NOKAUTIRA protivnika! Ili kao što SMOTREN kartaš slično radi u pokeru! Ergo, Putin igra na ADUTE, a Ameri BLEFIRAJU!
Preporuke:
8
7
26 subota, 12 decembar 2015 14:18
srpska sarma, a može i pasulj@ o P.K. Robertsu i srpskoj internet polemičarskoj zajednici, "ljutitoj i zavađenoj", ... kraj!
Ukratko, Drugovi& Drugarce, Dame i Gospodo, Braćo i Sestre, ljudi (i žene!), iako ste Srbi, ovde se borba vodi između PRIVIDNOSTI svetskog finansijskog kapitala, OTUĐENOG i od sopstvene KAPITALISTIČKE PROIZVODNjE i već davno ZABAVLjENOG finansijskim i ratnim IGRICAMA i nasuprot njemu REALNOG sektora PROIZVODNE i EKSTRAKTIVNE industrije Rusije, Kine i drugih NE-zapadnih divova BRICS-a!? Ovde je u pitanju ne ideološka, već CIVILIZACIJSKA suprostavljenost, pošto su nominalno ili STVARNO SVE PRIVREDE SVETA zasnovane na TRŽIŠNO-KAPITALISTIČKOJ paradigmi (i u nominalno komunističkoj Kini!), pa OTPADA taj marksistički argument!? Neoliberalno-globalistička paradigma (uz pomenute BLEFOVE!) je svojevremeno poslužila Zapadu da KONCENTRIŠE sopstvene resurse i ALOCIRA ih u smislu povećane efikasnosti, radi LOMLjENjA SSSR-a& DIJAMATske paradigme, ali sad je "vrag došao po svoje", pošto je CENA GEOSTRATEŠNOG PROJEKTA slamanja sistema svetskog realnog socijalizma bila DEINDUSTRIJALIZACIJA Zapada!? I to je to!
Preporuke:
9
7
27 subota, 12 decembar 2015 15:39
Ivan Lukić
Pol Kreg Roberts je objasnio u nekim intervjuima da je Regan koristio sve taktike, uključujući i blef, da bi se postiglo okončanje hladnog rata, i to je i postignuto dogovorima sa Gorbačovom koji su poštovani skoro 30 godina. Po mišljenju PK Robertsa, od vremena Klintona, u američkoj spoljnoj politici počinje da dominira jedan gotovo religiozni ideološki fanatizam neokonzervativaca koji je jako rizičan i protiv koga se on bori, nešto bitno različito od Reganove politike. PK Roberts je u delu ekonomije, kao deo Reganove administracije, rešavao problem stagflacije i tu je bio uspešan. On se već skoro tri decenije oštro protivi globalizacviji, odnosno outsourcing-u koji je degradirao američku ekonomiju. Po njemu, najveća nevolja naše generacije je raspad SSSR. On kaže da tek kad se raspala SSSR paradigma, Indija i Kina su se odlučile da svoju ogromnu radnu snagu stave na raspolaganje zapadnim kompanijama. Da tada su se ove zemlje nadale da bi sovjetski model mogao daposluži kao uzor.
Preporuke:
7
1
28 subota, 12 decembar 2015 16:44
Reddy
srpska sarma, a može i pasulj

Kada neko pogrešno startuje a to još čini iz pukog ideološkog razloga kao vi onda sva potonja dokazivanja i naknadna domišljanja dobijaju karakter moralnog opravdanja. Tu se, tako, gubi svaki smisao a pogotovo remeti logička kompozicija izvođenja i zaključivanja. Elem, P.K. Roberts je kao i svaki član američkog establišmenta pre i iznad svega ideološki opredeljen u smislu nedvosmislene utkanosti, opredeljenosti, zapravo u funkciji kapitala i društva kojim on upravlja. Vi ga kvalifikujete kao nekakvog patriotu koji, eto, nema druga posla nego mu na pamet pada kakvo američko rodoljublje. Poznato je da Amerikanci nisu nikakvi rodoljubi ili ako jesu tome svakako prethodi rodoljubiva isplativost, odnosno novčana korist. U takvom društvu sve se meri novcem i kapitalom, od moralnih uverenja do profesionalnih vrednosti. Vi bi/ste da nas uverite da je to drukčije!?!?!? Nemoguća misija! Pa, Amerika i njen sistem propadaju baš zbog takvog odnosa individue prema zajednici.
Preporuke:
9
5
29 subota, 12 decembar 2015 18:12
Ivan Lukić
Ja sam preslušao mnogo podcasta i pročitao mnogo njegovih intervjua i tekstova i nisam stekao utisak da on ima neku skrivenu agendu. To je star i zabrinut čovek koji mnogo energije investira u raskrinkavanje jednog ekonomskog i političkog sistema koji se degenerisao. Voleo bih da čitaoci NSPM mogu da se upoznaju sa tim ogromnim i sasvim konkretnim radom PK Robertsa. Nažalost, rđava iskustva kroz koja je prošao naš narod i država se isprečuju kao blokada za dobru volju i oslikavaju svakog Amerikanca i zapadnjaka kao neprijatelja, što ne odgovara istini i ne pomaže da zauzmemo racionalan stav. Američka "duboka država" jeste naš neprijatelj ali ne i PK Roberts. U više intervjua on sasvim nedvosmisleno označava ponašanje Amerike i evropskih vazala prema Srbiji i bivšoj Jugoslaviji kao početak u seriji velikih zločina. Ali ste sasvim u pravu kad ga vidite kao Američkog patriotu, on ne želi propast američkom narodu, i zabrinut je za njegovu budućnost.
Preporuke:
7
1
30 subota, 12 decembar 2015 21:12
srpska sarma, a može i pasulj@ Reddy
Znate Druže "Reddy" u rezonovanju Vas liberala& komunaca SVIH BOJA (uključujući i CRVENU!) ima jedna DEBELA RUPA kada PROCENjUJETE države i sisteme koji Vam se NE SVIĐAJU, a time i ljude iz tih država& sistema!? To je što su Vaše i slične primedbe "glede" takvih Vama NESIMPATIČNIH država& sistema& ljudi koji ih naseljavaju, u DEBELOJ SVAĐI sa ČINjENICAMA!? Tako npr. "dekadentna" Vizantija po Vama liberalima& komuncima "propada" i to PUNIH HILjADU i STO GODINA, a "kapitalistička& eksploatatorska" Amerika "prepuna" "sebičnjaka" je DEBELO NADŽIVELA Vama tako dragi komunizam i usput NATERALA Ruse da se VRATE kapitalizmu& njihovom imperijalnom nacionalizmu!? Mislim, "ako koza laže, ROG NE LAŽE"!? Imate još primedbi!?
Preporuke:
5
9
31 subota, 12 decembar 2015 22:47
Reddy
srpska sarmica, a mož i pasuljčina

Moj dragi ideologizovani a nesretni skretničaru vaѕ boli ne što je Amerik zaglavila, jer se ja za nju ič ne sekiram jer mogu misliti kakav će to raj na zemlji biti kada se oslobodi lupeža sličnih vama, već što je sistem lopovluka i krađe na zalasku, sve ono što prikriveno pokušavate skriti a čemu je neminovnost za vratom. Naravno, propada kapitalizam, sistem kome su na oltar život stavili i takvi probisveti kakav je bio jedan Draža ili ona popovska vucibatina kao Đujić, recimo, vaš tuberkološko ideologizovani Koštunica kao i ona teorijska danguba, Nikola Milošević, itd., itd....
Preporuke:
8
7
32 subota, 12 decembar 2015 23:47
srpska sarma, a može i pasulj@ Reddy
O Americi neka brine P.K. Roberts, a Vi "CRVENI", KO Boga Vas MOLIM ne brinite o Srbiji!? Ako je bilo DO VAŠE "BRIGE", vala dosta je!
Preporuke:
6
6
33 nedelja, 13 decembar 2015 01:06
Turas
ALEKSA - Upravo tako i ja mislim . Drugo, smatram da su komentari zapadnih istoričara uvek iz "onog" stanovišta koje je daleko i strano ruskom pa i našem mentalitetu . Treće oseća se "nišanjenje" u obrazlaganju .
Rusiju ne sme NATO da napadne . Može samo da se obrukaju u provokacijama - kao sa Turskom .SAD će po pitanju Rusije da postupa u rukavicama. Da drugi vade kestenje iz vatre .Kada budu padali njihovi lovci (u slučaju konfrontacije) neće da optuže Rusiju već ID .Jer natovci nisu spremni za ozbiljan sukob sa Rusijom a još manje za rat .
Preporuke:
4
1
34 nedelja, 13 decembar 2015 06:03
Bob
Zamislite ovog Reduja u Srbiji oko 1945... ili u Rusiji oko 1920... kako bi se taj veselio dok sprovodi marksističke svinjarije koljući normalne ljude!

Reudddu, idi bre u severnu koreju, za bolje nisi
Preporuke:
3
9
35 nedelja, 13 decembar 2015 08:26
Reddy
srpska sarmica, a mož' i pasuljac sa rebarca suva

Itekako se moramo brinuti i o tome šta se zbiva tamo preko bare jer ne brinući ranije mnogo o tome zadesili ste nas vi, njihovi ideološki lakeji. A sada se, kada su upali u samopostavljenu zamku, vi njih lišavate kao da niste njihova zakonita deca. Pa, sve ono na čemu ste ovde zasnovali svoju vlast i ideologiju potiče od kapitalističko-imperijalističke Amerike! Vi ste njihovi duhovni i idejni potomci. Ko je ovde žešće od vas branio liberalni i neoliberalni model kapitala suprotstavljen socijalizmu, sovjetskom ili našem? Vi i vaši poklonici to radite do dana današnjeg! Valjda bi/ste zbog toga i morali podneti posledice jer ste direktno u službi ne samo propale već i neprijateljske ideologije koja je smlatila srpski narod.
Preporuke:
10
2
36 nedelja, 13 decembar 2015 13:05
geometar
Sukob je siguran,osim ako se ne "počisti" vrh finansijske oligarhije koji je otelotvorenje samog ZLA. Zna se koliko ih ima,zna se gde borave,čime raspolažu.Potrebna je sinhronizovana akcija svetske populacije.Da li je to moguće?
Preporuke:
1
1
37 nedelja, 13 decembar 2015 15:22
Aleksa
ništa od toga ne može da bude čvrsto,izmiče se...

izgleda kao da PKR pokušava da vrati vreme.
na konfiguraciju sličnu Hladnom ratu?
uz neku - naivnu misao? - da bi došlo do plodne polarizacije u vrhu moći anglo-amerikansko-jevrejskog sveta.

ta ova linija ekspanzije ide postojano bar od Kromvela.SAD preuzima štafetu - i ćud u pitanju šta im dalje činiti,kad su došli do Zapadne Obale?,a onda misao:pa kakva je razlika između recimo Apaša i Filipinaca?
to je ekspanzija u prostoru,a šta je sa ekonomskom, ili tom savremenom nam u informatičkom svetu...?
tek u naše su vreme udarili u čvrsto u sve Istoke i druge "egzotične svetove".
gde li će da se prazni ta misao i energija ekspanzije?
ta ćud neće da se promeni.
da,izabrali su globalizaciju.
kobno.

ne verujem,jednostavno nema takve sile i snage,nit je moguće da se ponove kozački konji nad Senom ili crvenoarmejski tenkovi nad Šprejom.
Rusija nije luda da prigrli kakvu misiju i da se potroši "spašavanjam sveta" na divljem Zapadu.
Preporuke:
3
1
38 nedelja, 13 decembar 2015 19:46
srpska sarma, a može i pasulj@ Reddy
Izvinte Druže, al KNjIGE koje su propagirale liberalizam i koje sam čitao UREDNO su ŠTAMPANE u SFRJotu, obaška što je ista Titina SKALAMERIJA BILA PRIDRUŽENI ČLAN baba-Natine RAZBOJNIČKE DRUŽINE!? Sad, što je pokojni general armije i načelnik Generalštaba JNA Veljko Kadijević, koji je pored naših najviših vojnih škola završio i američki "Vest Point", pa je MORAO da traži SPAS u Moskvi, to obaška! I što su maltene SVI DOS-ovci, SEM Koštunice i još ponekoga bili SKJotu i što su Slobu Miloševića, sem par njih, SKORO SVI OSTAVILI prilikom hapšenja 31.03. 2001.!? I nemojte mene da cimate, pošto sam i tada i sada bio "sitna riba pljuckavica"!? Obaška baba-Lata i Kurjak Vrašković, sve Titini pitomci, a sad "VEEELIIIKIII EUropejci"!? Prema tome bolje RAZMISLITE ZAŠTO je bilo TOLIKO "mangupa u vašim redovima" i to na VRLO VISOKIM POLOŽAJIMA, koji su u suštini RAZ...... sve ovo!? Prema tome, voljno ste, dok ne odgovorite bar na pola od ovih pitanja!? I nemojte da mi drobite kako NISTE bili u SKJotu!?
Preporuke:
3
7
39 nedelja, 13 decembar 2015 19:48
srpska sarma, a može i pasulj@ Aleksa
Aleksa, da li ste čuli da pored eksplozije, postoji i IMPLOZIJA!? Kako hemijska, tako i društvena i finansijska!?
Preporuke:
2
5
40 nedelja, 13 decembar 2015 19:50
Reddy
@Bob

E, stvarno si u stanju da me nasmeješ kao niko s ovog sajta, čak to nije u stanju ni jedan Thinking maize! Pišeš "normalni ljudi" kao da ne živiš među onima koji sve živo izdadoše, prodaše i proćerdaše!
Preporuke:
7
2
41 nedelja, 13 decembar 2015 21:13
Aleksa
Poštovani,
naravno,
urušavanje je to šta im sledi.
Ukazali ste na put koji ih neminovno u to poveo.
Dve su glavne babice,
koje se trude da za svet to bude što je moguće bezbolnije...

Iako je to poprilično istrčavanje,
meni je teško pomisliti svet u kojemu će ta napetost usmerena od Zapada prema Istoku biti tako oslabljena.

Ali sve to je sada više poezija,
kao kad se zamišlja da nakon pada konstrukcije ispod nje izmili nešto kao "pirati u službi Elizabete", jedino što im je oružje nemerljivo ubojitije...

Ne bih im bio u koži, jer se haos koji su stvarali vraća kući.
Pitam se samo kakav su vatromet još sposobni izazvati i gde će da se zaustave u padu?

A Rusija?
Još niko sa Zapada nije tako duboko ušao u nju sa ciljem da je potpuno uništi.
Sve to izaziva misao o poslednjem takve vrste sudaru... A opet, teško mi je zamisliti Rusiju koja ne pruža ruku podrške...

Naravno, u istoriji je bilo nemalo iznenađenja.
Preporuke:
4
1
42 nedelja, 13 decembar 2015 23:37
srpska sarma, a može i pasulj@ Bob
"Bobe", ko Boga vas molim, nemojte porediti Druga Kin DŽong Una, čovek je pošteni staljinista, sa ovim TITOISTIČKIM PAJACEM zovomoga "Reddu"!?
Preporuke:
5
6
43 ponedeljak, 14 decembar 2015 09:18
Reddy
@"srpska sarma", a može i pasulj

Evo ga na delu i u svom sjaju prevarantstva i podmetanja naš velečasni Kukuruz! Sada je otkrio i "poštenog staljinistu" a da mu do juče nije smetalo da nekoga u najpogrdnijem smislu naziva "staljinistom"!?!?!? Podmuklost na delu i to ona kalabićevsko-dražinovskog soja!
Preporuke:
6
4
44 ponedeljak, 14 decembar 2015 22:57
srpska sarma, a može i pasulj@ Reddu
Hvala Vam što ste me povezali sa Čičom, pa i Kalabićem, mada ni pokojni otac, a ni deda nisu pripadali njihovim jedinicama, čak su obojica kratkotrajno bili u partizanima, deda čak i 1941!? Mislim da ta Vaša etiketiranja nemaju nikakvu snagu u modernoj Srbiji, tako da biste morali da se potrudite i budete kreativni, eda bi Vaši argumenti bili potkrepljeniji!? Više sreće drugi put!
Preporuke:
5
7
45 petak, 18 decembar 2015 00:34
Deda
Ovaj Roberts se pravi pametan, ko zna koji mu je cilj. Jedno je jasno da i najgluplji političari na zapadu i u Rusiji znaju da pravi sukob znači kraj sveta. Znači sukob nije izvestan jer svi oni vole da uživaju, da nas lažu, da voze skupe aute i da lepo žive na našoj grbači. Zašto da tako lep život prekinu nuklearnim ratom gde bi stradali i oni i njihove porodice. Nema nikakvog smisla.

Kada bi se oni izvukli, e tada bi rat bio mnogo izvesniji. Srećom i oni su u istom blatu ko i mi ostali.
Preporuke:
1
0
46 subota, 19 decembar 2015 10:00
Reddy
@srpska sarma, a može i pasulj

Evo, ja se potrudih i doznah da je jedan od vaših miljenika/Draža Mihajlović/ ovog drugog vašeg ljubimca /Nikola Kalabić/ nazvao izdajnikom svih izdajnika. Prvo je izdao, kako Draža reče, zemlju, onda oca, pa Pećanca, pa Nemce, pa četnike, pa Dražu!!! Vama su takvi za primer i time se javno hvalite!?!?!? Pa, dobro, svako ima prava na izbor na koga će se ugledati. Predstavili ste se u svetlu u kakvom vas i inače odavno poznajem i prepoznajem. Drugi, međutim, nisu dovoljno o vama znali. Sada, napokon, osvetliste im pute....
Preporuke:
4
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner